Georg Mähring

Als junger Bursche erlernte ich das Tischlerhandwerk in England und Amerika. Viele Reisen und die Arbeit in Werkstätten auf der ganzen Welt führten mich schließlich 2005 wieder in meine Heimat Österreich zurück. 2006 absolvierte ich die Meisterprüfung zum Tischlermeister. Seitdem führe ich meine eigene Tischlerei. Mein Wissen gebe ich mit großer Begeisterung in Form von traditionellen dreijährigen Lehren an jüngere Generationen weiter.

As a young man I trained as a cabinetmakers apprentice in England and America. After travelling and learning in workshops around the world I finally returned to my home country Austria with my young family in 2005. I took my exam as a master cabinetmaker in 2006 with the guild of furniture makers in Austria. Since then I have been running my own business. I pass on my knowledge enthusiastically in the form of traditional 3-years-apprenticeships.

SONY DSC
SONY DSC
01_DSC01748

Georg Mähring
Edelsgrub 66
8302 Nestelbach 

Anfragen bitte direkt an
georg@maehring.at

+43 664 5372238

2020 - All rights reserves by Georg Märhing